IDEE |
Voorstelling van zaken over een bepaald onderwerp |
IDEE ENGINEERING |
Service van ALL WELL bij het vinden van oplossingen |
IDENTITEIT |
Alle unieke eigenschappen die een persoon of zaak van een ander onderscheidt |
IMAGO |
Dat wat de klant van een bedrijf in dat bedrijf ziet |
INDIVIDU |
Persoon met alle daaraan verbonden eigenschappen |
INDIVIDUELE KENNIS |
Persoonsgebonden kennis |
IMPLEMENTEREN |
Het daadwerkelijk beginnen toe te passen van de gekozen methode |
INFORMATIE |
Gestructureerde gegevens met een betekenis die door mensen begrepen worden |
IDEA ENGINEERING (TM) |
Methode om effectief en snel van een idee tot een product of dienst op de markt te brengen; methode van ALL WELL. (zie ook TIME-TO-MARKET)
|
INNOVATIEF |
Vernieuwende stijl of bedrijfscultuur van een organisatie. |
INNOVATIEF MANAGEMENT |
Vernieuwende stijl bij leiding geven. |
INSTRUCTIES |
Duidelijke richtlijnen die voor specifieke taken worden vastgelegd om te worden uitgevoerd.
|
INTELLIGENTIE |
Eigenschap (van mensen) om nieuwe oplossingen te kunnen bedenken door het zien van
VERBANDEN en door het herkennen van PATRONEN; zie ook IQ en EQ
|
INTERACTIE |
Het onderling inwerken van mensen of zaken |
INTERDISCIPLINAIR |
Relaties hebben met verschillende vakgebieden. |
INTERNET |
Wereldwijd netwerk van onderling verbonden computernetwerken |
INTERPRETATIE |
De perceptie of de kijk van mensen op de voorkomende dingen of zaken in de wereld |
INTRANET |
Op INTERNET wijze gebaseerde Netwerk van een organisatie |
INTUITIE |
Uit het onderbewustzijn putten van oplossingen
|
INZICHT |
Beheersen van bepaalde kennis zodat het op verschillende manieren kan worden toegepast
|
IQ |
Intelligentiequotiënt; een quantitatieve maat voor een van de zeven menselijke
intelligentie's; deze zeven intelligentiesoorten: Logisch-wiskundig, taalkundig,
ruimtelijk, musicaal, lichaamsbeweging, eigenpersoonsgericht, sociaal |